Ocena napisana: 11. 12. 2023
Dopełniacz znaków diakrytycznych
@psycho_brm
Witam mieliśmy zarezerwowany pobyt 8,9,10.12.2023 a było nas 13,osób jako że mi się tu podoba i jeżdżę co roku do tego samego hotelu zabrałem ze sobą więcej par,co tu dodawać wstydziłem się gdzie ich zabrałem,duże zadowolenie z pokoi,z wyglądu hotelu,doskonałe śniadania i obiadokolacje,wszystkim smakowało. Duże rozczarowanie przyszło z powodu obsługi. Jak tylko poszliśmy zjeść kolację w restauracji było nas 13 osób i jeszcze jeden stolik 4 osobowy i jeden stolik gdzie było 10 osób niby mieli rezerwację, małżeństwo z Polski i obchodzili urodziny ale było ich tylko 10 i mieli stolik obok naszego, pierwszy raz zdarzyło nam się że nie mieliśmy obrusu, czuliśmy się jak w tawernie przy drewnianym stole, wcześniej przez lata obrusy były i jak na 4 gwiazdkowy hotel mogłyby być, kelnerzy nie chcieli nas obsługiwać dosłownie nie chcieli nas obsługiwać!!!! było ich 4-5 i wszyscy udawali, że nas tam nie ma, wszyscy kelnerzy na zmianę kręcili się wokół stołu z polskimi klientami, podczas gdy my byliśmy obok nich, w końcu wściekli poszliśmy do kelnerki po godzinie ignorowania, dlaczego nas ignorują, chcieliśmy zamówić drinki, poszła do swoich kolegów i przez następne 20 minut kłócili się za barem, kto właściwie nas obsłuży, chowając się za barem machaliśmy do nich i nic, widzieli nas i nic, czekaliśmy całą godzinę na naszą kolację, którą zapłaciliśmy z góry, ale cóż, akceptujemy przygotowanie, ale co gorsza, czekaliśmy tak długo na te napoje????? dlatego!!! W końcu po prostu stali za barem debatując, a my bez drinków. W końcu podyktowaliśmy naszą kolację z menu z niepełnym wyżywieniem i po godzinie jedzenie dotarło idealne w smaku, ale kompletny chaos, niektórzy dostali coś innego niż to, co powiedzieli, ale do diabła, nawet to zostało pożarte, po kolacji każdy z nas dyktował, co pijemy na kolacji, każda para płaciła po swojemu, my zapłaciliśmy i poszliśmy do pokoju zamiast tego z obrzydzeniem siedzieliśmy gdzieś gdzie jest problem z dostaniem piwa, wina mochito Jacka Danielsa, poszliśmy pić alkohol ze sklepu do pokoju który kupiliśmy w sklepie mogliśmy wydać w restauracji. Najgorsze nadeszło gdy podczas naszego pobytu następnego dnia rano zadzwonili że nie zapłaciliśmy za 3xdrinki a przecież zapłaciliśmy i mieliśmy paragony i co gorsza następnego dnia cały proces się powtórzył, niechęć, udawanie że nas nie ma, czekanie godzinę na drinka, mieliśmy też rezerwację na rozrywkę która jest w hotelu w każdą sobotę, chcieliśmy pić tańczyć spędzać czas cieszyć się naszym pobytem niestety problem, nie chcieli przynieść nam drinka bo nikt nie chciał nas obsłużyć, kiedy w końcu po godzinie przynieśli pierwszą kolejkę, kiedy chcieliśmy kolejną poszliśmy do baru powiedzieć im że chcemy zamówić ani razu nie przyszli zapytać nas czy chcemy coś jeszcze. David beształ ich, dlaczego nalali mu Jacka Danielsa w tej samej szklance do roztopionego lodu, szklanka miała zostać wymieniona na czystą i ze świeżym lodem, a nie Jack z roztopioną wodą, po zabawie wszyscy zapłaciliśmy ponownie, zgodnie z ich kasą, a na koniec rano zadzwonili ponownie, mówiąc, że za nic nie zapłaciliśmy, kiedy David powiedział im, żeby wzięli się w garść, że zapłacił za 10x Jacka Danielsa i 10x mochito tej nocy, kiedy wyszedł, jak to możliwe, że 1xjack Daniels i 1x mochito nie zostały opłacone. Jestem strasznie rozczarowany postawą personelu, nie wiem czy dają do zrozumienia, że polscy goście są bardziej niż słowaccy, ale czuliśmy się okropnie. Nie chcę już nikogo zabierać do tego hotelu i nawet nie chcę już tam jeździć, nie rozumiem co się stało, bo lata wcześniej wszystko było super.