Ocena napisana: 2. 8. 2022
Otoczenie hotelu było przyjemne i oczywiście niedawno odnowione. Niestety w naszym pokoju uszkodzenie ościeżnicy w łazience zostało ukryte pod tapetą, która nie pasowała kolorystycznie do reszty ościeżnicy (znacznie ciemniejszy odcień tapety). Mieliśmy w kuponie prywatne wellness, z którego nie mogliśmy skorzystać i chcieliśmy je zastąpić masażem, recepcjonistka nie miała z tym doświadczenia / nie mogła nam zaoferować takiej opcji i obiecała wszystko sprawdzić i skontaktować się z nami - tak się nie stało, więc nie mieliśmy masażu ani wellness. Jedzenie co najwyżej średnie, restauracja połączona z barem i recepcją, a miejsca było bardzo mało ze względu na duże obłożenie stolików. Dużo lepiej byłoby usunąć jeden rząd tabel i pozostawić większy ruch. Pierwsze recepcjonistki, kelnerki i nowi pracownicy zachowywali się jak należy, starali się pomóc w miarę swoich możliwości i byli mili. Główna recepcjonistka, która obiecała zadzwonić i wymienić masaż na oryginalne wellness, niestety tego nie zrobiła, niestety straciła punkty z powodu nieprzyjemnej sytuacji na kręgielni. Kręgielnia jest tu powiedzmy niższej kategorii, a użyte kule są widocznie zniszczone. Dodatkowo w trakcie naszej gry zablokowała się winda do ich zwrotu, więc po 30 minutach gry szukaliśmy pomocy w recepcji. Niestety recepcjonistka nie była w stanie sama naprawić windy (co jest całkowicie zrozumiałe) i powiedziała innym gościom, że kręgle się zawiesiły i zaczęła analizować liczbę piłek itp. - niestety ze względu na bliskość recepcji i jadalni, nie mogliśmy podsłuchał całą rozmowę z innymi gośćmi. Naprawdę nie jest miło słyszeć, że coś spowodowałeś, choć tak naprawdę nie jesteś winny nieprawidłowego działania windy do kręgli. Kiedy kręgielnia zepsuła się i nie dało się jej naprawić, przez pozostałe 30 minut nie mogliśmy z niej korzystać, usłyszeliśmy tylko przepraszam, byłoby miło przynajmniej dostać w ramach przeprosin kawę lub wybrany napój. Szkoda też, że z restauracji nie korzystano – a jeśli ktoś ma ochotę na sałatkę Cezar z mięsem z kurczaka, grzankami i wiórkami parmezanu, to za tę cenę dobrze byłoby zrobić naprawdę sałatkę Cezar, tak jak powinno być , a nie tylko mieszanka sałat z pomidorami, grzankami ze słonecznika i dressingiem zdecydowanie odbiegającym od sosu Cezara. Co, ale było idealnie, że personel był skłonny to zrobić nawet 15 minut po 15:00. Poza tym nie mam pojęcia, co oznacza wspomniane w karcie niepełne wyżywienie, na pewno czegoś takiego nie jedliśmy. Gdybyśmy przyszli do restauracji i było tak jak tutaj, wyszlibyśmy. Przeraziliśmy się jeszcze bardziej, gdy jeden z gości powiedział nam, że taki obiad kosztuje 450 CZK za jedną osobę bez napojów. Pokój nr 402 jest prawdopodobnie przeznaczony dla osób z problemami w poruszaniu się lub być może na wózku inwalidzkim i do tego też jest doskonale przystosowany, wszędzie jest wystarczająco dużo poręczy itp. Niestety, jako osoba zdrowa nie docenisz tej części, ale możesz użyć poręczy do suszenia ręczników;). Prysznic, ciśnienie wody było w porządku, ale doprowadzenie ciepłej wody zajęło naprawdę dużo czasu, a kiedy się zaczęło, był to w zasadzie szybki prysznic, ponieważ woda zaczęła nagrzewać łazienkę - jeśli pokój ma być przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, to ja nie wyobrażam sobie, że gość, który tego naprawdę potrzebuje, nadal będzie się wycierał, a dobrze byłoby, gdyby zasłona była na tyle wysoka, aby połowa nie kąpała się w „wannie” prysznica. Drewno na balustradzie balkonowej już dawno kwalifikowało się do wymiany lub przynajmniej renowacji. Byłbym wdzięczny za klasyczne łóżko podwójne zamiast dwóch zsuniętych łóżek pojedynczych. Warto rozważyć np. tymczasowe/sezonowe poszerzenie oferty napojów bezalkoholowych o domową lemoniadę/cydr/radler...