Ocena napisana: 22. 4. 2025
Wróciliśmy do hotelu po dwóch latach i muszę powiedzieć, że był to ostatni raz. pokój był czysty i pachnący. Jedzenie było doskonałe, ale nie można tego powiedzieć o obsłudze w restauracji. Pani wyraźnie nie czerpie z tego przyjemności i to widać. Dopiero po około 20 minutach zauważa, że szklanka jest już pusta. O 21:00, kiedy restauracja była jeszcze dość pełna, pani zaczęła liczyć do kasy, że zamierza zamknąć. Więc wiele osób wyszło. My zostaliśmy i widać było, że chce iść do domu. Powiedziała nam, że jutro jest impreza i musi zdążyć (dała nam drinka na wynos). Następnego dnia znowu to samo... długie oczekiwanie na drinki. Po zapłaceniu rachunku w całości, zostawiliśmy całkiem spory napiwek za te dni (obsługa powiedziała mi, że wam nie pomoże). Personel nigdy nie powinien pozwolić klientowi powiedzieć tego w twarz... Niestety to była ostatnia kropla i nie wrócimy.
Ocena napisana: 20. 4. 2025
Tim, że byliśmy na 3 noce, więc satysfakcja. Nie potrzebuję luksusów. Jedzenie wystarczające i dobre, kelnerki się starały. Tak, pokoje i pajęczyny na suficie są gorsze. Przydałby się jakiś remont. Ale biorąc pod uwagę sytuację, to jasne, że są ważniejsze rzeczy. Niestety w sobotę była impreza, więc w restauracji przy kolacji było głośno i kelnerki nie nadążały - wina właściciela, że były dwie (mogły się połamać), mało miejsca i hałas nawet po nocy. Gdybym był tam tylko tej nocy, nigdy bym tam nie wrócił. Na szczęście nie byłem, więc ocena jest pozytywna.
Ocena napisana: 17. 4. 2025
Ogólna satysfakcja.
Ocena napisana: 9. 4. 2025
Wszystko było w porządku i byliśmy zadowoleni ze wszystkiego, co nam zaoferowano.
Ocena napisana: 7. 4. 2025
Obszar wokół hotelu jest nadal dość dotknięty powodzią, ale wzięliśmy to pod uwagę i chcieliśmy wesprzeć lokalną turystykę. Hotel jest duży, pokoje czyste, łóżka wygodne, a jedzenie wyśmienite. Drink powitalny nie był oferowany, co jest wstydem, ale nadrobiliśmy to doskonałymi kolacjami i wspaniałymi śniadaniami. Polecam wieżę widokową Zlatý Chlum i spa Jeseník.
Ocena napisana: 7. 4. 2025
Hotel starszy, ale czysty, bez windy. Personel był pomocny w przypadku pytań i porad, a my współczuliśmy lokalnym mieszkańcom z powodu rozległych szkód powodziowych, co dotyczyło również twojego hotelu. Wyrazy uznania dla kucharzy, jedzenie było wyśmienite. Nie korzystaliśmy z żadnych usług hotelu, nie robiliśmy nawet zdjęć skutków powodzi. SZKODA, ŻE PAŃSTWO ZROBIŁO TAK NIEWIELE, ABY POMÓC!
Ocena napisana: 3. 4. 2025
Byliśmy zadowoleni, ale hotel i udogodnienia nie były niczym specjalnym.
Ocena napisana: 31. 3. 2025
Wszystko było ok, nie wiem tylko dlaczego reklamują powitalnego drinka, którego nie ma. Nie przeszkadzało mi to, ani tego nie pragnę, ale niech tego nie piszą.
Ocena napisana: 21. 3. 2025
Od czasu powodzi widać, że hotel jest w ciągłej renowacji, co jest dobre. Odwiedzamy go regularnie i nadal będziemy to robić. Jesteśmy stosunkowo zadowoleni ze wszystkiego. Szczególnie chwalę pana obsługującego jedzenie i dobrą lokalizację turystyczną.
Ocena napisana: 12. 3. 2025
W porządku.