Ocena napisana: 19. 7. 2023
Otoczenie samego hotelu było miłe, jednak muszę uczciwie napisać, że ogólnie nie byliśmy zadowoleni z pobytu z kilku powodów. Po wstępnej inspekcji pokoju dowiedziałem się, że pokój, który dostaliśmy, znajdował się na poddaszu, więc pokój był naprawdę przegrzany, a biorąc pod uwagę, że jestem w 6 miesiącu ciąży, było to dla mnie naprawdę niewygodne. Następnie zapytaliśmy recepcję, czy w innych pokojach było tak gorąco? Otrzymaliśmy stosunkowo wymijającą odpowiedź w tym sensie, że wszystkie pokoje, nawet te na niższych piętrach, są tak samo gorące, co moim zdaniem jest bzdurą. Żaden inny pokój nie był nam oferowany, dopóki nie dowiedzieliśmy się z perspektywy czasu, że hotel nie jest w pełni zajęty i istnieje możliwość zamiany. Zatrzymaliśmy pokój biorąc pod uwagę, że nasz pobyt trwał tylko trzy dni. Drugiego dnia naszego pobytu z rozczarowaniem stwierdziliśmy, że nasz pokój nie był sprzątany w ciągu dnia, mimo że na drzwiach wejściowych było wyraźnie zaznaczone, że chcemy posprzątać pokój. W dniu wyjazdu dopiero po powrocie do domu dowiedzieliśmy się, że zostawiliśmy jedną sztukę bagażu w pokoju, więc od razu zadzwoniliśmy do hotelu i zapytaliśmy. Bagaż został znaleziony dopiero po powiadomieniu recepcjonistki o obsłudze pokoju. Nie jestem pewien, czy bagaż zostałby znaleziony, gdybyśmy się nie zadzwonili. Oczywiście były też przyjemne aspekty naszego pobytu, obfity bufet śniadaniowy, pomocna obsługa i bardzo miła recepcjonistka, która zaoferowała nam rekompensatę w postaci rabatu na kolejny pobyt.