Ocena napisana: 18. 3. 2022
Hotel położony jest na obrzeżach miasta, dzięki czemu od granicy z Austrią można do niego łatwo dojechać bezpłatną drogą ekspresową. Po przybyciu do recepcji, pomimo przeczytanych recenzji, spotkałem recepcjonistę, który mówił po angielsku. W drugim tchu jednak muszę dodać, że na tym się skończyło, reszta personelu, kelnerzy, recepcja wellness, bar wellness itp. byli tylko Niemcami. Ale podstawowe liczby po niemiecku znają wszyscy, więc podanie numeru pokoju w celu otrzymania bonów na ręczniki lub po przyjeździe na śniadanie-obiad nie jest taką komplikacją, a jeśli to też nie zadziała, najłatwiej znaleźć się na liście i wskazać. Jeśli chodzi o jedzenie, maksymalna możliwa satysfakcja, zarówno pod względem smaku, jak i selekcji, gdyby było tu dziesięć gwiazdek, po prostu bym je dał. Nie jesteśmy miłośnikami sauny, więc korzystaliśmy tylko z basenów, tutaj powiedziałbym, że standard, na minus oceniłbym tylko mały okrągły basen obok mozaikowego, ciężko było w nim usiąść i wiele pań miało problem z wejściem i wydostać się z niej dzięki nieodpowiedniej drabince (cienkie rurki zamiast szerszych podnóżków, jak to było w przypadku stopni w odkrytym basenie) i dołączonym do niej poręczom (tylko pionowe rurki w górę). Pokój i wyposażenie są ładne, nie ma w nim szafy, tylko rura z wiszącymi ramionami, wbudowany sejf w ścianie jest bardzo płytki (było prawie problem umieścić w nim dwa portfele :-) ) . To co nam niestety bardzo przeszkadzało to przegrzane pomieszczenie, stała temperatura 25,3 - 25,7°C w dzień iw nocy. Sterowanie klimatyzacją było prawdopodobnie zablokowane przez oprogramowanie, nie reagowało na nic, nawet reklamacja w recepcji nie pomogła, niestety była obsługa mówiąca po niemiecku i bardzo źle po angielsku. W przeciwnym razie mamy chyba pecha do dodatkowych pobytów :-), bo oprócz dopłaty za wakacje (wiedzieliśmy o tym już ze strony internetowej i nawet hotel skontaktował się z nami po rezerwacji i zwrócił na to uwagę), naliczali też nas za pobyt, za który już zapłaciliśmy voucherem. Muszę jednak jeszcze raz podkreślić postawę hotelu, od razu uznali ten reklamowany fakt, zaproponowali przelew kwoty za pobyt w dowolnym momencie, jednak zgodzili się również na zwrot pieniędzy na konto, o które prosiliśmy. I tak się stało. To jest dla nas lekcja następnym razem w każdym nowym hotelu, aby poprosić o fakturę w ręku przed zapłaceniem. Mimo wszystko oceniamy ten hotel pozytywnie i polecamy go innym odwiedzającym.