Pobyty weekendowe w Austrii

Austria przyciąga turystów piękną przyrodą, imponującymi górami, miastami pełnymi zabytków i doskonałą gastronomią. Ogromną zaletą jest to, że wiele atrakcyjnych austriackich destynacji znajduje się w niewielkiej odległości od czeskiej granicy. Wybierz się na weekend do Austrii i ciesz się pobytem dokładnie według swoich życzeń.

Ładowanie ofert...

razem 32 oferty
Zweryfikowane przez Travelking

“Bardzo podobał nam się pobyt w pensjonacie SUN z naszą rodziną. Niewielka miejscowość Gaming położona jest w malowniczym krajobrazie otoczonym lasami, a miejsce to jest świetną bazą wypadową na wycieczki rowerowe po okolicy. Pensjonat odwiedziliśmy w środku lata, więc od razu udaliśmy się na miejscowy basen, który oferuje wiele atrakcji dla osób w każdym wieku. Zaletą tego rodzinnego pensjonatu są jego czescy właściciele. Pani właścicielka była przychylna naszym prośbom i zapoznała nas ze wszystkimi możliwościami, jakie oferuje ich obiekt. Kolejnym plusem jest stosunkowo dobra dostępność z Czech (w ciągu trzech godzin jazdy od naszego miejsca na Morawach Południowych).”

František Jordán
Zespół marketingowy
Zweryfikowane przez Travelking

“Bardzo podobał nam się nasz pobyt pomimo złej pogody. Personel hotelu był bardzo miły i łatwo porozumieliśmy się po angielsku. Wszystko, co mieliśmy w pakiecie, zostało nam zaoferowane od razu. Pokój był absolutnie wystarczający, czysty i wygodny. Balkon był miłym bonusem. Największą atrakcją było zdecydowanie jedzenie - naprawdę wszystko nam smakowało i było tak dużo jedzenia, że prawie nie mogliśmy wszystkiego zjeść. Główną rzeczą, którą wykorzystaliśmy z pakietu, była karta rabatowa SommerCard, która zapewniła nam bezpłatny wstęp do wielu miejsc. A największe doświadczenie? Zdecydowanie Grossglockener Hochalpenstrasse, wysokogórska droga. :)”

Kristýna Kodrlová
Zespół marketingowy

Austria to naprawdę uroczy kraj stworzony na idealne wakacje o każdej porze roku. Niezależnie od tego, czy wolisz sporty zimowe, piesze wędrówki, zwiedzanie zabytków czy relaks w uzdrowiskach, u naszych południowych sąsiadów będziesz cieszyć się wszystkim do woli. Nie ma co się wahać - wybierz weekendowy pobyt w Austrii i wykorzystaj wolne dni na odkrywanie wszystkich uroków tego ciekawego kraju.

W góry zimą i latem

Austria jest krajem bardzo górzystym, w końcu ponad 60% jej powierzchni zajmują góry. Na wyższych wysokościach znajdziemy tu ośrodki narciarskie, które mogą pochwalić się zarówno idealnymi warunkami śniegowymi od jesieni do wiosny, jak i najnowocześniejszymi kolejkami linowymi i wyciągami. Czekają tu na Ciebie kilometry tras zjazdowych o wszystkich stopniach trudności oraz przyjemne górskie słońce przez większą część roku. Na nartach w Austrii krótko mówiąc, spodoba się każdemu miłośnikowi śniegu!

Jednak coraz więcej turystów odwiedza austriackie góry także poza sezonem zimowym i nic w tym dziwnego. Tutejsze góry poprzecinane są szlakami turystycznymi, które zaprowadzą na imponujące szczyty z kultowymi krzyżami lub nad czyste alpejskie jeziora, gdzie podczas wakacji w Austrii nawet wykupiłeś.

Niezależnie od tego, czy wolisz cieszyć się górami zimą czy latem, po ciężkim dniu pełnym zajęć z pewnością docenisz możliwość relaksu w hotelowym wellness . W jacuzzi, basenie czy saunie dasz swoim mięśniom szansę na regenerację i szybko zapomnisz o troskach dnia codziennego. Z weekendu w Austrii wrócisz pełen wspaniałych wrażeń i nowej energii!