Weekendowy pobyt w austriackich Alpach

Jeśli pociąga Cię właściwa turystyka alpejska, wybierz się na weekend w Alpy! Tak daleko znowu nie zajedziesz – w końcu Alpy zajmują dwie trzecie powierzchni Austrii.

Ładowanie ofert...

razem 30 oferty
Zweryfikowane przez Travelking

“Bardzo podobał nam się nasz pobyt pomimo złej pogody. Personel hotelu był bardzo miły i łatwo porozumieliśmy się po angielsku. Wszystko, co mieliśmy w pakiecie, zostało nam zaoferowane od razu. Pokój był absolutnie wystarczający, czysty i wygodny. Balkon był miłym bonusem. Największą atrakcją było zdecydowanie jedzenie - naprawdę wszystko nam smakowało i było tak dużo jedzenia, że prawie nie mogliśmy wszystkiego zjeść. Główną rzeczą, którą wykorzystaliśmy z pakietu, była karta rabatowa SommerCard, która zapewniła nam bezpłatny wstęp do wielu miejsc. A największe doświadczenie? Zdecydowanie Grossglockener Hochalpenstrasse, wysokogórska droga. :)”

Kristýna Kodrlová
Zespół marketingowy
Zweryfikowane przez Travelking

“Przyjazny personel był zawsze pomocny, jedzenie było doskonałe i niczego nam nie brakowało w naszym pokoju. Byliśmy zaskoczeni, że chociaż hotel zapewnia usługi najwyższej klasy, nadal zachowuje domową atmosferę i przyjazne podejście. Mieliśmy chwile komfortu zarówno w hotelowej restauracji, jak i wieczorem siedząc z kieliszkiem wina na balkonie lub na tarasie w ogrodzie. Okolica zakwaterowania była również piękna. Bez względu na to, gdzie poszliśmy podczas naszego pobytu, towarzyszyły nam zapierające dech w piersiach widoki. Jeśli chcesz odpocząć przez chwilę w urokliwym otoczeniu przyrody, to pobyt w Hotelu Alpenblick jest właśnie dla Ciebie.”

Aneta Šmejcová
Junior Copywriter

Ponad 60% terytorium Austrii zajmują Alpy, które warto odwiedzić o każdej porze roku. Dzięki nowoczesnym ośrodkom narciarskim, doskonałym warunkom śniegowym i względnej bliskości austriackie góry są częstym i poszukiwanym celem czeskich miłośników sportów zimowych. Jednak w ostatnich latach coraz więcej gości wybiera się tu nawet poza sezonem zimowym. Nic dziwnego – tysiące jezior o czystej tafli, panoramiczne widoki, tradycyjne schroniska górskie i świetne zaplecze do uprawiania różnych sportów sprawiają, że austriackie Alpy są idealnym miejscem na aktywny wypoczynek. Wybierz się na weekendowy pobyt w Alpy w Austrii i też odkryj ich magię!

Gdzie jechać w Alpy w Austrii?

Każda część austriackich gór jest inna i każda ma w sobie coś! Dolna Austria, położona na północy kraju, a tym samym sąsiadująca z południowymi Morawami, jest idealnym miejscem na weekendowy pobyt w Alpach ze względu na bliskość granicy z Czechami. Dla nas jest to najłatwiejsze austriackie pasmo górskie. Na narciarzy czeka tutaj ponad 20 terenów narciarskich, około 200 kilometrów tras zjazdowych i około 100 wyciągów. Z drugiej strony turystyka w Dolnej Austrii oferuje niezliczone niezapomniane widoki ze szczytów gór.

Obszar Tauplitz jest mniejszy, ale ma też wiele do zaoferowania odwiedzającym od wiosny do zimy. Z Pragi, z tego wyjątkowego austriackiego regionu, można dojechać w znośne 4 godziny, dzięki czemu nadaje się na weekendowy pobyt w Alpach. Tauplitz na pierwszy rzut oka oczaruje Cię piękną alpejską florą**, urokliwymi halami i słynnymi krystalicznie czystymi jeziorami. Zimą można cieszyć się wyjątkową jazdą na nartach na ponad 40 km przygotowanych tras zjazdowych o wszystkich stopniach trudności.